maandag 15 januari 2018

Scrapheap year challenge week 1 en 2

Hallo,
Ik ga dit jaar proberen mee te doen met de scrapheap Year challenge (facebook) van de scrapbookshop De scrapheap . Elke week gaan we een speelkaart bewerken. Elke week een nieuwe opdracht. Alle materialen en technieken zijn toegelaten. Het thema van de eerste week was 'vogels' en van deze week 'bubbels'. Dit is mijn bijdrage. Deze van de andere leden kan je zien op de betreffende facebook pagina (je hoeft geen lid te zijn).
Dank je voor je belangstelling.

Dear friends,
I made the good intention to participate at the Scrapheap Year challenge from facebook. This is a challenge from the scrapbookshop 'De scrapheap'.  Each week there is a new theme. The purpose is to alter a playing card. All materials and techniques are allowed. The first week the theme was 'birds' and this week 'bubbles'. This is my contribution.
Thank you for watching.

Week 1: Vogels - birds
Week 2: Bubbels - bubbles

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuke speelkaarten, prachtig gedaan Françoise ! Dat vogeltje is zo grappig ! Ja, er zijn zoveel uitdagingen, ik doe mee aan "52weekstochristmas", december was heel wat rustiger voor mij, want ik had al meer dan 50 kaarten klaar. :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super... iets wat ik ook weereens moet gaan doen.. ook nog dank voor je lieve bericht op een blogbericht op mijn blog! Wordt zeer gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!