maandag 29 mei 2017

Ontvangen ATC - Finnish ATCs

Fijn dat je er weer bij bent.
In het vorige bericht toonde ik de ATC's die ik maakte voor de Finse dames.
Dit zijn dan de ATC's die ik zelf kreeg.
Maar ik ben ook heel erg verwend geworden door hen. Ze hebben allemaal een extra ATC gemaakt en van Riitta kreeg ik een prachtige kaart.

 I'm glad to welcome you here again.
In my previous post I showed the ATCs I made for the Finnish ladies.
Now I can show what I received from them.
And I can tell you that I've been spoiled. They all made an extra ATC for me and Riitta made a beautiful card. Thank you very much.
Ontvangen ATC's van Marketta, Riitta en Riina
Kaart Riitta
Extra ATC's
Extra ATC's





1 opmerking:

  1. Wauw, prachtig hé ! Ik ben ook heel blij met de mijne. Nogmaals hartelijk dank voor de organisatie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!