maandag 28 november 2016

Mijn fantasie laboratorium - my fantasy laboratory

Beste vrienden,
Geen stempelwerk vandaag. Ik ben een paar weken zoet geweest met een totaal ander project.
Ik werk in een labo en naast mijn stempelhobby, besteed ik heel wat uurtjes aan het lezen van fantasy boeken en het kijken van films.
Ik heb beide proberen te combineren en heb mezelf een miniatuur kastje gemaakt met flesjes en laboratorium spulletjes. Maar ook met zelfgemaakte boekjes en doosjes met geheime bergplaatjes en mappen en kastjes, ...

Dear friends,
Something completely different today. No stamping at all.
As some of you know, I work in a laboratory. But beside stamping I read a lot. Aspecially fantasy books and comics. And I also like the films.
So I wanted to combine both of these and I made a miniature house with laboraty stuff but also with handmade books and boxes with hidden treasures and potions, and maps.
Just have a look.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!