maandag 24 oktober 2016

Mixed media

Deze zomer heb ik lekker in het zonnetje zitten kliederen met verf en glitter.
Omdat ik niet goed wist wat ermee te doen, is het blijven liggen. Tot deze week.
Ik heb er enkele ATC's en een pagina voor mijn album van gemaakt.

During my summer holidays I made a mixed media page. Paint, glitter, pearl-ex, stencils ... Just a lot of fun. But now I had my page but no inspiration what to do with it. Last week I finally made some ATCs with it and a page for my journal (which I still have to make).






2 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind het tof, wat je ermee gedaan hebt, het is prachtig geworden ! Ik heb vaak ook zo'n grote achtergrond, en weet dan niet goed wat ik er verder mee moet doen... :)) Nog hartelijk dank voor je commentaar op mijn blog ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!